godis med gosiga tilda haha!

hej!
ligger jag på min älskade matta på rummet, brevid sitter Tilda och vi gapflabbar åt ett gammalt videoklipp från somras på tildas mobil haha grymt klockrent  alltså!
Idag blev det ingen loppis för alla hade något planerat , jag åkte in till Stadsbiblioteket och lånade yttligare två böker , ''varma händer och frusna hjärtan'' + en känsla av november''.
Sen fölljde jag med mamma till fokus och handlade, sen när vi kom hem väntade vi en halv timma på att min brorsa skulle öppna dörren (innedörren) han typ duchade så han hörde inte alla samtalen + mitt galna stenkast på fönstrerna!
Nu kom Eira , vet inte vad vi ska hitta på men det blir nog en  bra kväll! (:
nu kommer en bild på Klara , seya!




Kommentarer
Postat av: Anonym

GAMMALLLLLL!

2011-02-19 @ 21:41:40



Postat av: tilda

klockrent kiss, hahahahahahah, you fattar!!!!1

2011-02-20 @ 00:16:29
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0