born this way...

Hej!
Igårkväll kollade jag , Tilda och Eira på melodefestivalen. Haha samtidigt som vi bara chillade och led av att lovet nästan är slut ):
Tråkigt men men skit i det och försök göra något av dagen istället !
Jag ska nog ringa Klara idag om hon har kommit hem från skidresan, annars blir det kanske någon annan .
Igårkväll kollade jag film , någon actionfilm den slutade typ tjugo i två så då slocknade jag direkt kan jag säga!
Nu vaknade jag nyss och ska dra mig upp till frukostbordet som egentligen ligger typ sju meter från mitt rum men som känns som 200000 ):
Vi hörs senare ! hejdå

ps. bilden på Klara igår den var urgammal, typ från 2009

Kommentarer
Postat av: klara

Eíras förtjänst att jag älskar den låten (;

Ne men hon la ju ut den på sin blogg! Men du med ;) (L)

2011-02-20 @ 17:15:10
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: <3

Du e sexig <3

2011-02-21 @ 14:48:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0