biljard

Hejsan !
Igårkväll hade jag och klara askul ! efter att jag hade ätit middag hos några kompisar gick jag till videoaffären för att möta upp klara.
Vi hyrde ''Karate Kid'' den va jätte bra!
Sen spelade vi biljard till typ ett då kom mina föräldrar hem så vi gick in på rummet och spelade kort tills typ två, då kämpade jag med att hålla Klara vaken men hon ba kan vi inte sova nu snälla .
Så jag fick ge mig.
Imorse vaknade jag halv elva av att klara typ skrattade i sömnen hehe (:
Hon vaknade klockan elva så nu åt vi nyss frukost pressad apelsinjuice och mackor gott.
Idag har vi en träningsmatch borta i Lindome så vi hörs nog inte föränn efter den hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0