LUCIA !

Hej!
Idag var det jag , klara och wilma + tre killar i klassrummet klockan åtta haha vi var där tills nio och fikade o sånt (det var frivilligt att komma) kanske låter sjukt weird att vi kom men det var så sjukt kul tyckte jao!
Aja Idag har jag , klara , wilma och issa vart på stan och köpt julklappar ! (: är snart klar typ känns sjukt skönt för innan idag hade jag bara köpt en julklapp typ :/ hihi.
När jag kom hem åt jag , goooooooot som alltid pappa du är grym ♥ (säger det lite för julklpparna också, eller shit han läser ju knappast min blogg) aja okej jag har kommit på att jag låter så hilma töntig när jag slkriver men det blir ju en helt annan sak när man pratar !
Musikprovet idag gick ganska bra tror jag , har fått tillbkaa matteprovet fick bara fyra fel (:
Nu ska jag fortsätta lyssna på justin och slå in julklappr det är bara 11 dagar kvar tills julafton , omg.
kommer ni ihåg typ förra året när jag hade denna headern liksom what was i thinking? 0__o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0