GOD JUL!

Tjabba!
God jul!
Idag har vi firat bara familjen som vi alltid gör på julafton men imon firar vi med släkten , haha imorse fick jag ett puzzel med 1000 bitar bara för att jag alltid är så utttråkad på julafton seriöst det är kul att slå ihjäl tiden med ett puzze! Vid ett åt vi lunch seen gick vi ut på en promenad , vid femtiden kom jonte och vid sex började presentöppningen haha jag räknade ihop mina paket fick 18 stycket lite sjukt :o är asnöjd typ bästa året :D fast fick inte someday-perfymen ...
Imon lägger jag ut alla julklappar !
NU ska vi typ spela något spel seya !

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

söt som socker är du!

2011-12-25 @ 10:44:28
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0