Farmor o farfar snart !

Hej!
Idag vaknade jag typ tov och åt en god julfrukost, nu ska jag typ åka till farmor så detta inlögget hinner jag egentligen inte med ... men men här kommer mina julklappar (några av dem)
En iphone/ipod docka :DD så jäkla grymt!
puderborste .
tre par örhängen :D
massa doftljus tyvärr så gick två av glasen ljusen stog i sönder i paketer men jajja!
500 :- från mormor :*
prenumeration på Frida!
usbminne .
spegel.
ögonbrynsnoppare
En bok från jonte :)
MMMM
Typ en ''förvaringslåda'' som ser ut som en resväska .
IIIh älskar väskan kommer från Bling i nordstan .
hahahahah mobbad bild men aja iaf en törja från bikbok ..
asgoo filt från hemtex mjuk från båda sidorna haha jag sov med den  ist för täcke idag ! Tack johanna som hade en sån hemma!
två linnen från bikbok .
dem två röda fyrkantiga kuddarna från indiska fick jag med :)
Asså jag fick en tröja från monki, en godispåse och lite smyckesburkar i glas men hinner inte lägga upp dem nu tar det en annan gång ! :* är jätte nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Nicee presenter!:))

2011-12-26 @ 16:21:12
URL: http://http//:Tildaholm.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0