avslutning !

Hej!
idag hade vi mattedag jag kom ien grupp med hilma med mig från min klass men hon skulle repa hela dagen så jag var själv med massa nior typ , kul...  okej nu till de posetiva :D skolavslutning var det nyss! Efter skolan följde jag med klara hem och hämtade hennes grejer sen drog vi vidare hem till mig och duchade och fixade oss (: sen drog vi till kyrkan och nu är jag hemma .  Gött med lov ! fyra dagar kvar till julafton :D !
Ikväll tror jag inte vad jag ska göra men aja bye !
just nu :) mjukisbyxor och magtröja :)
(haha kul att jag måste ta kort på facebook, thelolcam för att lägga ut på bloggen.. )

Kommentarer
Postat av: tilda

sööt! man han ta kort med webbcamen på picasa! :))

2011-12-21 @ 14:49:43
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0