a nononononononononono thing ..

Hej!
Javet javet innan ni säger nånting så ska jag erskänna något hehe jag har inte bloggat på typ fem dagar ! men här kommer en förklaring av nuet:
Förra helgen!: Avslutning med fotbollen ! , hela Alelyckan hade vi för oss själva hela kvällen ! Shit vad tennis är min favvo-sport efter fotbollen :DD älskar det! sen var det god mat på det men ändå sorgligt med NON-fotboll.

Måndag: Hade en Five a side uttagning en fotbollscupp för alla sjuor i skolan ! det blev nnästan ingen uttagning eftersom ingen inte fick vara med liksom vi var ganska lite folk som kom hehe typ sju styckna ! Men inte sju vanliga tjejer utan sju grymma tjejer!

Tisdag: Plugg! hahaha!
Onsdag: Plugg ! och överraskade pappa med att laga köttbullar och en gräddsås till middag haha spontant ! såg att vi hade köttfärs hemme + typ ettiksgurkor till sås grejs .. haha det blev skitgott ! kockensanna typ:)
Torsdag: Var med Issa och Klara vi köpte godis på fyra-gott tills idag då och sen kollade vi på film hos Issa o flummade sönder hhaha roligt !
Idag: Idag var det en chill dag ! vi kollade på Ondskan halva dagen och åt godis till det , mmmmm.
Efter skolan så drog jag och Klara hem till mig, sen åkte vi till stan för att se på bio! breaking dawn . asbra!!!! synd att vänta ett år på nästa del .. :( Nu kom jag hem för en timmes sen och åt världens godaste middag , sej fisk.
Nu ska jag kolla på idol(som jag vill)/på spåret(som dem vill) haha aja ha D
Bild från uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0