LIKE A ANIMAL.

Hej!
Statistiken ligger typ bara på tjugo nu var tog ni andra vägen ? :/
Jag vet att jag inte bloggar lika mycket nu och det är nog där problemet ligger ! men jag loavr ska skärpa mig!
Idag är det match och vi har ett skit bra lag idag!!!! , mönlycke blir dagens motstånd.
Matchen börjar klockan tre på kviberg !
Igårkväll var jag med Rebecka o Klara w som sagt , vi spelade fotboll o snackade typ sen skulle jag hem o kolla film haha . Hur många lingon finns det i världen ? såg vi , sådär men är man övertrött så är man ...
Nu ska jag kolla lite teve o tagga innan matchen.
Sen när jag kommer hem vet jag inte riktig vad jag ska göra men får se till att ringa nån.
bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0