ute ..

Hej! Idag var det första skoldagen , den invigdes med fotbollsspår för min del (:
ganska kul ..
Sen var det matte , no ,engelska , franska o svenska i någon ordning som jag inte helt kommer ihåg..
Efter skolan drog jag+klara hem till mig och bara softade .
Förut var vi ute och spelade lite fotboll och sen drog hon.
Nu har jag nyss ätit en asgod middag (intressant?) mätt nu haha (;
Snart ska jag kolla fb och bloglovin seya!
Förästen tack för dom shjyssta kommentarerna jag fick igår uppfriskande eller vad man ska säga PUSS.




Ett löfte är ett löfte nu kommer bilder. (:



näst sista dagen på lovet , ligger i hilmas hängmatta (söndags)



I söndags satt på berget , varmt! (:



Suddig men iallafall spelade vi fotboll hela lovet typ + longboard då (;



Haha random? nej men ett träd ..



Klara på lejonet och björnen (:


Skön (:


Lite bilder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0