Tomt på bloggen..

Hej!
Igår var det tjejmiddag hos Johanna och Klara! (:
Det var hur kul som helst och alla var glada (issa och klara f haha) nejmen jo alla var nöjda!
Eftersom att denna tjejmiddag föll in så trevligt kunde man ju inte komma utan present så det blev stan efter skolan igår med Tova, jag hittade presenter till båda två och jag hoppas ni blev nöjda!
Som ni kanske förstår blev det ingen bloggning igår för allt spring fram och tillbaka från stan mm.. men jag hoppas ni överlevde.
Idag vakande jag alldelles för tidigt ! halv åtta tror jag men jag somnade om och vaknade (fortfarande tidigt) halv nio ):

Sen ska jag ringa upp någon men jag vet inte vem .. nu kommer lite bilder från igåt (:


eftrerrätt , chokladmousse.. gott!

de andra bilder kommer snart .. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0