posten är grym..

Hej !
Idag var det skola och det var två nya killar som började idag (var med på gympan bara) dom kommer från thailand och pratar inte svenska .
Jag , Issa , Sophie o Elin fick ''hjälpa'' dom till stationerna (vi orienterade) . Dom trodde säkert vi var helt skittso för vi skrek åt en geting haha (;
Nyss kom jag hem från skatås vi hade fotbollsspår utomhus .. sådär kul man får liksom ''skulden'' för att inte ha tagit bollen när dom andra hade anfall fast man var höger mitt och dom andra backarna inte backar hem .
Nu har jag precis duchat och blev jätte glad haha för att det var något brev som det låg godis i typ :D
Ikväll ska jag bara slappa typ va inne på datan, PUSS




Kommentarer
Postat av: tilda

var det dem vi såg på skolan hela tiden elle?? :)

2011-04-27 @ 18:17:51
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0