Fullt upp..

Hej!
Sorry för dålig uppdatering , riktigt dålig .
Här kommer bortförklaringen..
Igår Hade jag läxor inför dagens matteprov + franskaförhör+ träning på kvällen (askul va det!)
Idag var jag med Rebecka , Klara w, Johanna o Wilma (fast wilma gick tidigt) hemma hos Johanna.
Först spelade vi kort allihopa, sen gick vi ut (wilma hade gått då) vi va ute ganska länge sen följde vi rebecka till hållplatsen. Senare spelade jag Johanna o Klara Wii (Mariokart) och jag SÖG på det!
För en stunds sen gick jag hem från Johanna för jag skulle äta och nu ligger jag i soffan och slöar..
Nu ska jag kolla teve och va inne på datan på söndag blire match längtar Seeeeya..


hatar dem nu .. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0