jag är så dålig!

hejsan bra jobbat nu har jag inte bloggat på en vecka men mitt huvud orkar typ inte det är så mycket nu som bara snurrar,, till hundra procent killar går inte att lita på! jag säger bara detta så att ni kommer fram till samma saker som jag till sist; ) jo hur det blir med bloggningen, jag ska försöka att blogga every day! men mer än så kan det bli hoppas jag. idag har jag varit i skolan som ni nog vet ååååh jag e en sån person som går och oroar sig i förväg t.ex nu jag oroar mig för en spruta vi ska ta om minst en månad: S jag hatar det sprutor asså.....
nu ska jag snart handla lite mat för sedan ikväll blir det bortamatch mot utbynäs: ( hatar dom haha nej men vi äger nog ut dom ses ikväll eller imon bye bye


e
mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0