im not the girl you taking home...

hej hej sorry för dålig uppdatering  igår men tiden ängnade sig åt tilda vi hade jätte kul och stog på gatan och flummade haha, sen skulle jag på ett sånt här lära känna möte i skolan med fem andra i klassen det var : ( men vi fick varm chocklad: ) idag började dagen men idrottspår som är lika med skitkul vi spelade fotboll då såklart eftersom jag har valt det, efter det så hade vi matte, no, lunch, språk, engelska och svenska det var en lyckad dag jag har alltid gillat engelska det gör jag fortfarande men inte läraren hon kan ju knappast prata heller man bara åh jag vill dö  jag sa det till henne eller asså inte att jag ville dö haha men jag sa typ att jag tycker det är tråkigt det vi gör hon sa bara i'm sorry to hear! aja men ikväll blir det träning och det ska bli kul eftersom att jag var lite krasslig förra träningen..... nu har jag nyss druckit/ätit smoothie det var gott så vi ses imorgon bara för att det var gott haha: D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0