hey babe!

nej men hejsan alla mobbade ungar nej hahah skoja, men idag har det varit skola det var kul!(bananlacket:( 
nu ska jag väll ta och göra NO läxan som man bästämt får en dag innan, det går ut på att rita en ritning till en bil som vi typ ska bygga men en elmotor får man typ. När jag kom hem idag så höde jag en mobil-signal skiitläskigt kan jag säga er jag vet fortfarande inte vart den kom ifrån men antagligen någon som glömt sin mobil hemma hos oss, fast egentligen var första tanken tjuvar: O ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha det så bra kramar och lute små pussar röda e dom också från sanna!


jag har bara varit ifrån dig i minst tio minuter men saknar dig klara!      

Kommentarer
Postat av: klara

ser tjocck ut!!!!!!

2010-09-20 @ 18:52:27
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0