hej igen nu..

hej hej nu kommer bilderna som jag sa men innan det lite text, idag har det varit skola som vanligt ovanligt lång och ganska tråkig dag: ( men sen efter skolan gick jag och klara till mig kollade lite bloggar åt mellamål och kollade på tv en stund nu har klara gått men vi ses snart igen för klockan 18.30 på kviberg är det match mot solängen tror jag men vi ska slå dom iallafall: ) jaa det var väll allt nu kommer bilderna på lite som har köpts in det senaste: D


t-shirt bikbok 149:-


pippitröja baldershage 800:-


skinnjacka med och utan päls bikbok 499:-


väska åhlens 499:-

fick inga bra bilder mensom ni kankse vet har jag ju mobilen att fota med så haha; )



ps.har köpt ett par fotbollsinneskor också men fick ingen bra bil på dom men det e typ nike och så e dom rosa och svart så snyggt ses!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0