what a wonderful world!

eftersom att jag och klara och hilma var fullt upptagna med Samara igår!har jag inte bloggat innan detta, när vi träffade henne på Stena Lines utgång var hon precis som vanligt bara tjugo centimeter längre!, men på två år kan man förendras mycket! iallafall ska jag berätta lite om gårdagen, jo först var det skola men mitt huvud sa kan vi inte sluta snart kan vi inte sluta snart.. och till sist gjorde vi det sen åkte vi och hämtade Samara klockan kvart över fem,,sen skulle jag och hilma hem och äta för att sedan gå på klaras innebandy match som började klockan åtta och slutade halv tio=segt(trodde vi?) för det blev ganska roligt kan jag säga er dom hade typ
''höstens hetaste hits'' skivan så i satte på den i danssalen på torpahallen! haha typiskt Hilma och Samara! Ajuste idag ska även tova vara med och vi ska gå på stan men mycket bloggning kanske det inte blir i helgen: ) hejdå ojj vad lång det blev: O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0