tje...

tjenahejsan idag hade vi ''idrottsdag'' fast med lekar typ, för alla sexor, det var sådär lite segt faktiskt. sen efter det spelade vi brännboll vårat lag vann haha fast alla var oseriösa herregud vad jag sög asså fick knappt upp bollen en meter men som sagt inget allvarligt; )  efter det cuklade jag och hilma hem till henne och där åt vi upp resten av matsäcken gott! sen kollade vi hilmas facebook och sen min vi fastnade framför min facebook i typ en timma de är så kul att chatta med folk och driva med dom hehe jag har humor'! sen kom tova då blev det lite för flum haha vi ringde emil när hilma var där uppe och sjöng gick upp med telefonen och skratta ihjäl oss han bara ooo shitbra va hon (hon e det) sen skulle hilma på trummor så jag och tova satt på min trappa en stund innan hon tillsist också skulle hem!: (. nu ska jag snart på träning ska bli bra med lite repetition för imorgon är det ju kålltorpslunken hela högstadiet springer 5:an  glöad eller ledsen smil vet jag inte det är kul men tröökigt på samma time vi ses hejdå   ♥

Kommentarer
Postat av: klara

8 och 9 springer åttan!



8)

2010-10-05 @ 17:28:32
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: San110

Great site. Good info

2011-09-01 @ 08:24:42
URL: http://san110.blog16.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0