ställa om klockan??

hej just nu sitter jag och segar med teven framför mig och datan i knät och det är likamed=bästa starten på morgonen släng bort den dära kellogs-start skiten! haha idag ska jag på Qviding-Öster kval-match ju minst
1000pers : D det blir ett gött gäng tror nästan hela laget kommer..(bäst) ajuste igår va det galet! kul vi funderade på att dra till olles och antons fest men det orkade vi visst inte.. dom bor i bagare så orka liksom men tova och hilma drog sig dit!och rebecka men hoppas att dom hade kul: D nu ska jag ägna mig åt världen som inte pågår bakom skärmen! seya later!

Kommentarer
Postat av: Abdirahmantindra

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-05-13 @ 10:11:32
URL: http://abdirahmantindra.blogoom.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0