skojar du eller!

hej idag var det skola som vanligt.. och nu tror ni ju att jag kanske ska skriva att dagen var som vanligt men det blir ett strt nej på det! inget som slår detta min  och klaras gamla bästis Samara kommer till Sverige i helgen hon gick i vår klass men sedan flyttade hon till Danmark;( ledsen var det rätta ordet! haha idag har jag gått runt och varit barnsligt glad nästan som en ängel... jag fick reda på det för några minutersen efter att har varit med tova och ätit pizza... på jätte länge har jag inte ätit pizza men nu ska jag kolla på qviding-ifk 96:orna kommer att frysa men min nya jacka hindrar det hejdå

Kommentarer
Postat av: klara

wtf hilma då? det va dom som tog kontakt med henne....

2010-10-13 @ 21:20:47
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0