skinnjackan den var ju..

hej min skinnjacka från bikbok är sönder ):  blä : (  vad sur jag blev och så finns det inga kvar så får man tillgodokvitto.. aja ska åka in om en stund och kolla på en ny jacka för dom pengarna sånt e livet kanske hittar en snyggare och jag kanske inte ska ta en skinnjacka utan en som är lite mer användbar för vintern,nu sitter jag i soffan med ett glas juise och ett glas fil! det är gott att blanda hahaha nej skoja bara; ) man tar lite i taget serru.Förlåt för att det inte blev någon mer bloggning än det där korta igår men känner man inte för det så gör man inte! det bara är så: ) iallafall så var jag på kyrkogården igår med tilda tova och eira och tog lite kort mm.... det kommer kanske bilder men det är så sällan vi kommer ihåg att överföra från deras kamera till min dator fast iförsig kan jag ju kopiera aa vi får se.Nu ska jag gå in på lite klädaffärers hemsidor och checka läget men vi ses puss och kram/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0