päronsoda!

nu har jag klarat mig igenom skoldagen med galans haha, först hade vi bild efter sovmorgonen som var till 9.20 och efter bilden var det musik,engelska,idrott och sen idrottspår. efter idrotspåret duchade jag inte för att jag ska spela match ikväll ungefär vid åtta(: på kviberg, jag var så himla törstig efter idrotspåret så jag klara f nora och rebecka var tvungna att gå till willys där hände det en kul sak enligt mig hehe först välte magnus ner lite riskkakor som var staplade på varann jag ba åå gud va klantig du är haha, (två minuter senare välter jag ner dom :blush: haha klant är jaaa.Sorry för att jag var helt utmattad efter träningen igår (innan också) det betyder att jag inte orkade med tanken att blogga, det kanske var tova som tröttade ut mig efter skolan hemma hos henne: D nu ska jag börja längta till matchen hejdå tar en slumpbild(:


tovas födelsedag vinter 2008 slumpbild kan man ju kalla den,(detta var på morgonen)       (:

Kommentarer
Postat av: Tilda

2009!!!<3

2010-10-31 @ 19:24:22
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0