nemen tjena det var inte igår? jo faktiskt..

tjaaaaaaaaaaaaaa. idag har lovet börjat fint genom en dag med klara f nora maria tova rebecka wilma och johanna f (:   vet ni vilket äventyr vi har varit med om haha skoja men jag orkar inte göra en lång lång lång historia kort så det skiter vi i jag kan nämna några ord i stora bokstäver okej här kommer det: SKOLAN
                                                                                                                                          GUL KORRIDÅR
                                                                                                                                          I FORM   AV                                                                                                                                                     GANGSTERS!
EN KRONA
SURA
GÅR HEM!
japp det var det hehe försök lista ut? nja lite för komplicerat!
aja just nu sitter jag vi datan mendans mamma och pappa ropar på mig för maten är klar men jag har ju inte bloggat på hela dagen ... okej jag måste äta vänta en halv timma?(: så fortsätter jag senare(:
japp tillbaka är jag nu efter en god middag mm det satt fint! jo jag håller på med en ny header och jag vill INTE ha denna som jag har nu fattar inte att jag kan tänka med min rumpa så länge.. hah ikväll ska jag
1,fixa headern  fiin slipa!
2,idol
3,myyyyyyysa i soffan
4,sova
 sen på morgonen ska jag spela på valhalla IP gött är det rätta ordet men vi möter oss själva altså en intärnmatch men kul är faktiskt en bar synonym till det rätta ordet(:
ojj hängde ni med där?:S ja är knäpp som sagt rumpan funkar inte alltid t.ex en händelse idag haha kolla här Magnu i min klass kaste en papersbit på mig jag kasta tillbaka och så höll det på en stund till sist spårar det(jag) ur och tar ett hörselskydd och kastar över han.. och självklart måste han resa sig just i detta ögonblick(det träffar i pannan) ett inte så djupt sår men han blev typ ur och torkade aldrig upp blodet i panna så det hängde kvar där hela dagen nice :thumbup: men jag sa massa förlåt och menade att jag bara gav han en ''halloween present'' ää altså ett sår i pannan.. SKULDkänslor JAG ÄR KLANTIG kan man säga, typiskt mig men jaja alla killar bara släpp det sanna men jag gav mig visst inte ... hejdå nu ska jag fixa headern lite puss /Sanna

Kommentarer
Postat av: klara

Sv;jag har sett alla kenza&´tyra show avsnitten :)

2010-10-29 @ 22:18:46
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0