hej:(

hej hej idag var det en bra dag ända tills när vi skulle få tillbaka vårt geografi prov mm jg tror inte att ni vill veta vad jag fick.. kolla här såhär är det jag har inte haft ett enda dåligt prov altså aldrig i hela mitt liv men i femman hade man ju inte prov på geografi så jag klarade mig fin men nu så går det åt skogen,, jag menar det är ju inte alla som skriver Sverige som en världsdel? eller? åå jag längtar tills vecka 45 då får vi vårab datorer!(: det är jag glad på!  idag har jag inget planerat funderar på att ringa någon men alla ska typ plugga till matte-provet imon eller städa eller något annat som inte är kul.. men jag kanske också ska plugga tills imon aa kanske det vi ses hejdå

PS.linnet som jag fick kom jag på att det inte var så fint.. och att det där med Sverige som världsdel var bara ett ordspråk(: men lite sant är det kanske'?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0