22/10-2010 = FN dagen!

tjabba, ny har jag rosa kinder och andan i halsen efter att ha gå/sprungit hem från johanna bara för att världens jävla gubbe typ följde efter mig å fy f*n va läskigt det var åsså skulle man liksom fumla upp nycklarna ur fickan ushh knark? iallafall innan jag gick hem så körde jag johanna wilma och tova singstar och innan det var det skola, TEMA DAG! HUR TRÅKIGT FÅR DET BLI! ): vi kollade på film om människors rättighter o.s.v............  men efter denna dagen så ska jag se till kvällen blir bra mat framför tv som står på kanal 4 med idol på-chips-match imon att se fram emot-regn utanför fönstret bättre kan de inte bli eller? jo om jag skulle sitta i caribie...... haha men det går vi inte in på nu! då får man för mycket hemlängtan till väst-indien):
ja du nu har jag snus under läppen.      JA DET ÄR SANT  pappa snusar och han hade tydligen köp a cind of någon sportdryk fast i en snusdosa och man kan köpa det om man är under femton haha det smakade redbull och det va alldelles kallt under läppen.. nej nu får jag nog gå och spotta see you later!


tildas för förra header finemang e den ju. Hon är hemma i Sverige nu brun och fin!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0