träning bättre en väntat p.g.a vädret

tjabba, nu sitter jag i soffan med teven och datan, nyduchad är jag med:) skönt! kvällens tränig blev bättre en väntat man tänkte sig ju lite mer än bara blöta fotbollsskor iaf jag.. det började en ny tjej idag fast hon bytte från landvetter för hon ville satsa mer på fotbollen typ fast hur kul är ''resan'' till träningarna varje gång?  men hon platsade bra, har gått i sex år precis som nästan alla andra i laget:D nu ska jag mysa ner mig under täcket här i min snart förra soffa! hej hej!


haha gammal Eira i bakrunden

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: neeeej det gjorde jag inte!! :):)

2010-11-02 @ 23:06:44
URL: http://thiisiisme.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0