snöö..

åå gud igårkväll var det seriöst snöstorm :) mysigt nu ligger alla gator här i göteborg klädda med snö... idag kanske jag ska in till stan med familjen:D mina föreldrar har bröllopsdag idag så det blir nog kanske en middag för dom, däremot tro jag inte att jag följer med på det för man kan ju inte slösa bort en hel lördag:D  utan att ha planer(de har inte jag)
:s men någon ska iaf få ett telefonsamtal från en glad sanna, dagen kanske går ut på ett snöbollskrig vem vet? härligt härligt och mysigt mysigt...  förutom att sitta framför fönstret igårkväll satt jag kanske tre timmar med jämna uppehåll och skypa hur kul som helst jag och ett stort gäng killar pluss några tjejer (som droppade under tiden) satt och snackade, sen ville dom att ja skulle dra för dom skulle snacka skit om folk i klassen haha så jag drog
(eller dom  klicka bort mig) :( haha nejdå nu ska jag fortsätta njuta av min varma oboy framför en snöklädd balkong oxh en tjatande teve i bakrunden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0