sjuk, nyckelben ur led?

hej hej idag har det inte varit en så kul dag, för det första är jag sjuk(feber och sånt) för det andra skulle jag och pappa dra och hyra film han skulle bara gå ut och fixa lite utanför vårt hus först så jag väntade inne. sen ringde på våran hemtelefon jag svarade så säger pappa att han tror att han har brutit armen och att det gör sviinont, som tur var va Nora och Tim hemma så fick ambulansen komma för han kom typ inte ihåg vad som hade hänt sjukt läskigt. läskigast va typ att min pappa brukar aldrig ch då menar jag aldrig visa att han har ont han har skärt upp handen klämt händerna i saker men aldrig visat ett spår av smärta(det ändrades idag :/ nu har jag nyss ätit kebab med Tim och Nora:) de va gott fast dom åt inte kebab utan pizzzzzza!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0