planer?

hej nu sitter jag här uppe på vinden eftersom att vi renoverar! jobbigt är det:( men skönt när det blir klart.idag har jag inga planer eller justeja jag kanske är med tilda och tova  (: isf vet jag inte vad vi hittar på? aa jag kommer inte på något att skriva om, eller jo,det är fyra dar kvar på lovet och första veckan efter lovet altså nästa vecka får vi våra datorer i skolan! åå vet ni hur mycket jag längtar okej fast jag kommer ha två mini-laptops men ifall man kanske glömde den i skolan eller något liknande kan man ta sin vanliga data de är ju bra! igårkväll kollade jag på milan- matchen de blev 2-2 ganska rättvist för madrid men tråkigt för milan):  jaja nu ska jag väll drra mig ner och försöka slita mig från facebook för att äta frukost!


gatans katter:D


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Never ending love

Haha nee!

2010-11-04 @ 11:45:42
URL: http://thisismikaela.blogg.se/



Postat av: klara

Vem har tagit ?. OM du har vems kamera ? <3 ! pussis.

2010-11-04 @ 21:30:23
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0