muffins!

hello nyduchad som jag är efter  en go träning+(fys hemma) !(:  sitter jag och njuter av en väldigt väldigt liten muffin:P haha gott ändå:) nu ska jag snart dammsuga mitt stökiga rum för att sen bege mig av till tova där hon maria och nora väntar på mig:I innan träningen idag var jag på någon möbelmässa på svenska mässan stort! haha nej men jag bara tog med det faktiskt kul, gratis godis!! men man går liksom inte fram till varje stånd och tar haha, faktiskt tog jag bara på ett ställe där var det inga personer :D :thumbup: nu ska jag dra ses:*


Kommentarer
Postat av: klara

Din blogg e konstig. Och då menar jag utseendet.

Så om du inte visste det så nu vet du !



Puss!

2010-11-08 @ 08:09:27
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0