jävlar kan man säga..

hej, gårdagen blev som väntat kul vi kom dit med presenter sen spela vi buzz och singstar efter det gick vi ut och retade upp grannarna som stog och stirrade (inte så diskret på oss) med hejarklackramsor som jag de bästa låtskrivaren kom på:D haha dessutom ''känner'' vet vi vem det var som stog och stirade med sin pappa var, hon går nämligen på kålltorp:P haha ska fråga henne vrf hon hade nattlinne runt klockan 21.00. kvällen var som sagt kul filmen blev sex and the city 2 bra va den iallafall så mycket jag han se tills jag skulle hem. nu kommer det dåliga vi tio-tiden någon gång kände jag hu min temperatur i kroppen typ spårade ur kände mig helt enkelt ite frisk(som jag hade gjort innan av kvällen) så jag  gick hem från wilma och var typ nära på att svimma. inte kul eller svimma va jag bara nära på fast jag ramlade på vägen läskigt så när jag äntligen kom hem hade jag ungefär 39grader feber:S något som jag hatar. och huvudärken va inte mindre en trummslag i huvet.men min hals va inte bra heller så ja va ganska kosntig igåt kan man ju säga jag satt mig ner och grät jag kanske bara va tvungen att släppa ut lite vatten.. men nu har ni hört tillräkligt med elende:(  men men det var min gårdag. idag däremot ska jag bara vila och vara sjuk:( kanske mer bloggning idag altså puss puss:*


asså jag tror inte att man kan lägta såhära mycket? jag hoppas att jag får denna kära D1000

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

vart kan man köpa en nikon d1000? :)

2010-11-13 @ 17:55:45
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0