IKEA

hej! idag efter idrotten och idrotspåret drog jag hemåt i den fina men en aning blöta snön, duchade och så:) sen åkte jag och pappa på en mysig tripp till IKEA en ''liten tripp'' (trodde) vi det skulle bli men det visade sig att någon inte kände för det så det blev köer. men ingenting gjorde det för känslan att åka bil i snöväder är grym! när vi kom fram så hämtade vi ut våra beställningar(ett kök till vinden) och sen efter en tung och lite komplicerat inbärning in i bilen p.g.a pappas arm gick vi tillslut in till själva ingången.. mötte en del konstiga rent konstiga personer i slutet av shoppingdagen nästan lite för snåla så att dom plockade servetter ställde läskmuggen under kaffemaskinen i hopp av att ingen skulle se-.- men sånna är väll vissa antar jag! ikväll har jag gjort en del läxa och kollat på rubin - fc köpenham det står 1-0 :( på en straff. nu ska jag dra faktiskt tänkt och kolla på bonde söker fru haha:D inget undantag faktiskt. puss puss




vet inte varför jag gillar denna starkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0