glosor stencil ritning workbook..

aa det är inte lite stress i mitt liv just nu eller kan man säga läxor till liv? ne men jag har inte hunnit med bloggningen idag överhuvetaget inge kul för er jag ber om ursäkt! igår gjorde min pappa mig väldigt glad om man säger så(de kommer i slutet av inlägget!) nyss kilade jag över till tova i kylan för att få franska-glosorna hade glömt boken i skolan såklart, ibland kan jag faktiskt bara sparka i väggen eller något liknande när jag inser hur kork kork korkad man är ine kul. Men nu sitter väll franskan ganska bra, iaf tror ja de men jag måste tänka på att börja kanske 3-4 dar innan ''diktamen'' för att de ska sitta, nu börjar jag kvällen innan!:( jag väntar helt enkelt till sista minuten en dålig vana. nu sitter jag framför teven och kollar på Robinson, hatar att det kommer nya jag menar dom kommer ju med magen full av mat och helt rena mm. orättvist jö! nu ska jag berätta nyheten jag kanske ska få en nikon D1000 i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0