gick före..

hej hej. Onsdagar är den bästa dagen i veckan ämnenmässigt menar jag då för idag hade vi först bild och musik sen lunch sen engelska idrott och idrottspår! grymt! nu sitter jag HICKANDE! framför datorn med franskan och so:n brevid mig:) ska nämligen pluggeli plugga lite innan jag fastnar framför teven (inte så ovanligt) andledningen till att jag inte har bloggat idag är just den onda teven som visar alldelles för mycket reklam och min stakars pappa vars axel gick ur led, vi (jag) har lagat maten och det tog lite tid men med pappas  beskrivningar gick det ganska perfekt! nu ska jag typ återgå till det jag har brevid mig =) och senare kanske slänga in ett inlägg bye bye!



jag har hicka!

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0