friday feber!

tja nyss kom jag hem från johanna där va också två till lite flummiga barn;) friday feber kallar jag det ... och det kanske går lite över styr... idag va vi lite ute (typ en timma) och lite inne (samma) senare drack vi varm oboy as gott! med grädde på toppen toppenmysigt, roligt nog fick jag sedan skjuts hem (100 meter) av wilmas pappa och henne för hon hade sin väska här hahaha lite dåligare gick det för tova när hon skulle springa förbi bilen (fortfarande ett litet stänk kvar av friday feber!) åå dom är goa dom dära ******* men ibland roliga tjejerna haha nej men nu ska jag ha en god och utsökt kväll som börjar med en middag:D puss puss!


TRE bilder.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0