bättre!:)

hej hej, idag känner jag mig en smula bättre men tyvärr kan jag inte vara med på träningen:( eftersom att jag faktiskt fortfarande har lite ont i halsen(tror att det blir bättre lite längre in på dan) just nu kollar jag på tv som för längesen har gått över till tvins tv-shop men inget jag bryr mig om. idag känner jag mig jätte pigg och utvilad från gårdagens liggande i soffan med glass och annat:) smaskens kan man säga till glass men inte till en mun full av citronfejksmak från några starka halstabletter :( ingen bra smak med massa rester av  panodiler och skit i munnen :D Idag ska jag nog kanske hitta på något med någon kompis eller bara vila mig? har ingen aning men en duch är ett måste!:) jo jag hittade ett roligt reklam klipp haha från denna blogg  en bra blogg:) nu ska ja dra vi hörs senare puss :*

Kommentarer
Postat av: Haakonjennie

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-06-14 @ 07:23:27
URL: http://haakonjennie.blogpaint.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0