komplicerat!

hej just nu väntar jag på eira hon skulle komma hit efter att ha ätit frukost idag har jag på mig mitt nya linne som jag kan ta bild på om ni vill, igår var jag med eira som ni nog visste klockan närmade sig halv elva och vi satte igång med att göra te blev faktiskt riktigt mysigt att sita på altanen med filtar och te tet kanske inte var det godaste men gott räcker långt: ) nu ska jag värkligen ta och tugga i mig några halstabletter från danmark dum som jag e trodde jag det var godis och köpte ett par sånna askar tänkte ungefär såhär oooh orangest paket=gott godis , men tyvärr var det halstabletter haha; )bilderna på blommor som jag sa kommer nu hejdå/sanna

och med denna bilden säger jag hejdå; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0