hejsvejs

hej idag har jag tilda och klara mest varit ute och bara vart det var skönt för är lite trött:O haha
gäspade när jag såg smilisen nu, udag åt jag lunch hoss tilda det var jättegott faktiskt asså inte för att jag skulle tro att det var äckligt men aa jellafall som man uttalar det känner jag att detta inte blev något kul inlägg jag är faktiskt väldigt sur för att jag köpte en korsordstidning som man skulle skickat in idag och man kunde vunnit massa fina priser så vi hann inte skicka in det aa jag blir ganska lätt sur ibland på mig själv och att inte mina föreldrar sa något:mad: ne men lite kanske hejdå ses efter springningen med tilda och klara imorgon runt elva

ikväll ska jag sova över med tilda och klara har nästan tappat lusten nu för att jag blev så sur men dom piggar säkert upp mig /bildlöst inlägg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0