hejsan käkar godis....

hejsan sitter här och käkar godis mmmmm! gott idag har jag vart med Eira och Hilma dage har vart ganska seg men ändå okej, först efter lunchen runt fyra skulle vi gå och köpa lite att tugga på,
men redan i hallen stoppas vi av mamma nyheten var att vi skulle äta middag om en kvart då knöt vi upp skorna och traska in i köket jag som precis åt lunch var inte hungrig,
fast det visade sig att det var väldigt gott ändå hade jag ju bara ätit en halv majskolv till luch kanske inte världens maträtt haha; ) efter middagen blev det äntligen godis vi satte oss på kålltorps konstgräsplan och snacka lite vet du nä skoja bar lite vet du: O nääää nu tog det stopp i mitt huvud: (

gammal sång
gammal sång som spelar på min gramofon jajja bra sång; )
messar med jakob han skriver att han aldrig ska skaffa blogg för allt skulle bara handla om fotboll but i keep on trying bye bye/sanna

Kommentarer
Postat av: klara

haha det skulle handla om hans hår torres och fotboll......:p

2010-07-31 @ 21:29:49
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: Vidaragnete

I am really impressed!!

2011-07-01 @ 12:51:39
URL: http://vidaragnete.blogmedics.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0