hej sitter och leker med min ring:D

hej aa det är faktiskt som det låter jag sitter och leker med min ring, omenojj hur kan jag sitta och skriva en hel mening utan att skriva om  skarasommarland!,, idag klockan 06.10 gick jag stolt=ironisk upp, ne men jag somnade inte fören sent igår kväll så de va sådär att stiga upp så tidigt:(
men tanken på att det snart skulle bli skarasommarland med eira gjorde mig genast gladare+kasnke lite piggare.När vi hade stigit av tåget gick vi ungefär en kilometer, många tyckte nog att vi var lite knäppa för det var sommarens regnigaste dag och vi vill inte ställs in att bada i värdens rutschkaneland hmm... vissa är knäppa.När vi kom fram till entrén så började vi åka ''det torra'' sakerna alltså dom som inte var i vattenlandet
dom var inte så kul för skaras är ju ändå byggt på att man ska bada,, och självklart gjorde vi det efter någon/några timmar, vi började med att bada i den lilla poolen eller lättare sagt grunda stället hetter piratön, och det var bara för att värma oss alla frös ju för det spöregnade allt, jag hade iallafall jätte skojj hoppas du hade det eira hah kanske inte så svårt att räkna ut ses ni kanske förstår varför jag inte bloggat idag,, puss sanna


tranan eira tog bilden: )


hade lust att rita+ att det som står på hjälmen är sant.Vi åkte go-cart


skit it bara en bild någonting i alla fall


me and eira in somthing called ? men kul var det   


hann inte ta så många bilder för vi bade ju fullt upp kan man säga hejdå; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0