havet med bästaste tilda:)

hej idag har jag inte bloggat p.g.a att jag har sprungit med tilda vi badade när vi kom fram till härlandatjärn sen sprang/joggade vi hem precis innanför dörren ringer telefonen
jag-hej det är sanna:)
tilda-hej du hinner inte ducha! vi ska åka till hönö nu!
jag-okej men.... jag kommer väll då hejdå
tilda-hejdå

sen sprang jag in på mitt rum tog på mig några kläder från golvet som vanligt har inte städat rum;)
när jag skulle gå sa mamma du kan ta en fryst dricka från frysen också det gjorde jag sen hoppade jag in i tildas bil och var bara tvungen att smaka på den frusna fantan! :( :( :( den var inte god kolsyran hade gått bort som jag kunde räknat ut själv? och det som hade tinat smakade som oblandad apelsinsaft alltså utan ha blandat med vatten,, när vi kom hem åt jag och tilda jag åt på restuaurang och tilda en god middag hemma nu sitter vi hemma på tildas rum och bloggar medan tilda knaprar på en skvallertidning det var allt för idag juste ska titta på film snart med familjen någon riddarfilm typ låter sådär:S men ses hejdå kram/puss sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0