getskär!+ tilda och eira:)

heeej idag har jag inte bloggat becouse getskär stog i vägen tillsammans med tilda och eira;) för er som inte vet vad getskär är så ligger det precis vid havet så vi badade i typ two hours och sen fick alla lust för att fiska kraboor så det gjorde vi 7 krabbor blev det eller aa det tror jag... Vi kom hem runt 7tiden så vi han bara vara med varann ganska kort innan jag skulle hem och äta:( men vi var ju innan getskär då var det hot hemma hos oss i göteborg 32grades (s var menat) min vattenslang fick det bli såå sköönt att svalka sig! tilda och eira fick inte nog av vattnet som dom tog en runda till hoss tilda och jag blötte ner dom ordentligt;) innanvi sa hejdå nu på kvällen fick dom en jättekram för jag ska nämligen åka någonstans imon vi skulle börja och vara i helsingborg men sen kanske det blir något annat också jag blir nog borta runt 2-3 dagar eller mer det betyder no bloging just family:( for mee:) inte för att jag inte vill blogga men det är ju kul att vara med familjen (semestrar är ända gången på året min storebror är snäll mot mig förutom min födelsedag) ojj vad långt det blev hehe hejdå kraam för ett antal dagar puuss/sanna


haha ser ut som en pussmun såg igår vet inte varför jag la till ett:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0