prov i matematik..

hej hej nu sitter jag lite rosig om kinderna eftersom att jag var ute nyss och handlade med daddy på ica. hade inget bättre för mig eftersom att efter skolan skulle jag hem och plugga till provet och passade också på att sova en stund, somnade runt halv ett igår,inte bra men jag har väldigt svårt att somna ibland ! hatar det! aja nu sitter iallafall matten ganska bra .. man kan ju inte direkt öva på vilka tal som kommer men temat är bråk. Idag var det en bra skoldag ganska vanlig lugn, lite kanske bror på att han som sitter brevid mig (anton) är sjuk haha.
jag kan inte fatta att det bara är 8dagar kvar tills julafton! omg i can't belive it! haha faktiskt rätt sjukt va fort det går.. men som sagt är jag klar med alla julklappar förutom en liten sak till klara:) nu ska jag äta puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0