prommenad vi delsjön..

hej hej nu sitter jag nyduchad i våran nya sköna sköna sköna och stora soffa (: mums mysigt! det snöar perfekt ute och jag väntar på tilda och tova (: igår var jaa på middag med kusinerna mm. hos farmor och farfar. vi hade typ frågesport mm. haha lyckades vinna sånna dära mariankolor mint kolor och orangechoklad i ett pack typ hmm jag har väll vunnit så det räcker i vinter ..:) men man behöver ju inte knöka i sig heller! snart eller om några dag vet inte när ska jag och eiras familj åka till Ålborg för att fyra nyår där! på Stena Line kan man ha nytta av dom tusen kronorna jag fick i julklapp och som jag glömde nämna förut :) åå älskar det ska bli toppen mysigt eira jag längtar! nu kommer bilder från delsjön. PUSS


Kommentarer
Postat av: julia

asså din blogg är så braaa!!! läser den varenda dag!!:D<33

2010-12-26 @ 15:11:09



Postat av: Anonym

vad använder du för kamera

2010-12-26 @ 19:25:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0