God Jul..

hej hej imorse eller aa för en kvart sedan vaknade jag av alla sms som strömmade in :) härligt att inte vakna typ elva, fast iförsig då hade jag blivit väkt tidigare! snart ska ja öppna ett paket (like i always do in the morning)
sen brukar vi gå ut på förmidagen och typ gå i skatår ha me oss varm choklad det är olika!  haha jag har självklart hehe har kollat igenom en hel del av presenterna.  förra året fick jag ju en dator så kände att önskelistan i mitt huvud stod på noll... har det mesta, eller aa efter julen kommer man ju på dom mest viktiga sakerna typiskt!
jo justeja iår önskar jag mig inga kläder! det tycker väldigt många e lite smått kånstigt, men nej ja e sån jag rättar mig inte så mycket efter mode. det man tycker är fint det köper man ! helt rätt. iaf nu ska jag äta värdens godaste julfrukost och njuta av att det är julafton Puss !


GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0