glöggfest..

hej hej sorry för igår det blev ingen mer bloggning än innan liseberg :( för efteråt så skulle jag på glöggfest!:) på liseberg var det ganska tomt frammåt ett typ..:D jag vann stjärnvinst!! yeeey på typ twist-hjulet det var klaras förstjänst! hon ba kom igen en gång till på ett annat hjul t.ex detta jag ba njaa, men hon gav sig inte så hon fick lite kolor! älskar dig klara hade skitkul med dig igår! efter det som jag sa blev det glögg fest hos några kompisar, bara killar men som tur var är några 98:or dom hade lite damp.. men annars va det la okey.. vi åkte taxi hem klockan halv ett ungefär så en ganska lång stund mella klockan sex och halv ett :) idag har jag skottat hela trottoaren för pengarnas skull. jobbigt men ändå skönt..  behöver nog lite mer money till julklappar.. nu har jag presis pratat klart med tova och tilda som båda  två ska hem och baka jul-grejer och sånt men efter det ska vi gö något kanske snöbollskrig vem vet? men nu ska jag ta en varm duch i vårt ny renoverade badrum ! seya later..!



bilder från gårdagen kommer ikväll, måste ha den andra datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0