fantastic music videos on Mtv

hej, nu är jag sur blää! så här är det jag vaknade klockan 10.00 av att några målare som skulle in där nere ringde på min dörr(det var inte allt) asså jag hade ju förstått om dom ring på en eller två gånger men dom tryckte ringklockan in och ut som ett hackande haha asså gissa om jag såg glad ut när jag öppnade. nej . idag jaa idag kanske ja ska va med klara eller aa någon iallafall. sen senare på kvällen ska jag packa till i mon !  ska bli as gött! kanske bloggar från brorsan mac men vi får se (:  nu sitter jag och glor på Mtv aa rubriken säger det. ska snart äta och sånt men vi ses bye bye puss!


seriöst så skäms ja en smula när ja ser att ja haft denna som header haha :O


Kommentarer
Postat av: tova

sv: haha, mm det är det

2010-12-29 @ 15:42:38
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0