klockan ti...

klockan tickar och jag är almost done bara maskaran kvar,maskaran ska bara användas till några drag men lyfter upp outfiten klart och tydligt.hemirfån ska jag gå kvart i nio, egentligen tar det bara fyra minuter att gå till skolan från mig men i säkerhetsfall någon kanske har glömt något eller så?: O En sånhär morgon vill man ju för det första inte gå själv så det har jag fixat,och för det andra inte se ful ut haha också fixat, och för det tredje kommer jag inte på.nu kanske tova kommer över för hon steg upp halv sju(skolan börjar nio) så hon har tid över seya!


hehe jag och tilda:@

Kommentarer
Postat av: Eiralinnea

vaddå i fredags? :)

2010-08-19 @ 21:23:16
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0