hej idag har jag värkligen kladdat ner mig:S

hejsan idag har jag jobbat nere i källaren, för dom som bor hos oss/under oss faktiskt ska flytta så dom har tömt sina rum i källaren gissa vem som fick den stora äran att fastna i alla spindelväv sammtidigts som man  målar väggarna jooo...... jaaaaaaaaag okej det lät farligare en det var !var! för nu är det över imorse sprang jag med tilda jag kanske nte behöver skriva var? för dom flesta vet nog; ),och när jag kom hem så körde vi igång::: ) alla kan nog räkna ut att så klantig som jag är går det ju bara inte att undvika färgen så den hamnade precis överallt på mig jag satte mig i det,stod i det, tog i det :bigeyes: a ni förstår nog, men allt detta var det värt för 500:- yee nu går jag till tilda och eira för att köpa glass med dom bye bye en bild bjuder jag på;)



tror jag stod och sjöng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0